0 items - 0.00 - Mijn account - e-shop

Kassa’s en printers

Clixx levert reeds jaren kassasystemen aan horeca, retail en leisure bedrijven in het Nederlands, Frans, Duits en Engels. Clixx levert totaalsystemen wat betekent dat wij kunnen instaan voor zowel de hardware, de software, de installatie en de dienst na verkoop. Bij aankoop van een systeem in full service is alle service het eerste jaar inbegrepen, en kan deze worden uitgebreid tot 7 jaar. Zo bent u verzekerd voor een langdurig genot van uw systeem. Hebt U reeds bestaande hardware? Mogelijk kan deze dan aangesloten of overgenomen worden.

Hebt U hierover vragen? info@clixx.be of bel 03 295 45 55


Kassa hardware

Clixx levert enkel hardware van topkwaliteit. De voorgestelde All-in one toestellen zijn geschikt voor intensief gebruik in moeilijke omgevingen. De printers, lades, scanners en andere randapparatuur zijn ook zorgvuldig geselecteerd voor dit doel, zodat de uitval praktisch onbestaand is. (0,1%).  Aan de klantenzijde voorzien wij indien gewenst een duidelijk 8 inch scherm waarop zowel het detailticket als reclame afbeeldingen getoond worden.

Onze topmerken zijn :

Toshiba, Orderman, NCR, Epson, Boca, ….

3 types software

Wincash

Het systeem dat draait bij de meeste van onze klanten, en ook bij onze partner De Haan IT in Nederland en Duitsland. Wincash draait op een lokale database en kan in netwerk gezet worden met verschillende andere kassa’s om met gezamenlijke artikelen, rekeningen en rapporten te werken

Wenst u meer info over wincash ? info@clixx.be of bel 03 295 45 55

Elli

Web based software die draait op een SQL server, lokaal of in the cloud, waar men van 1 tot 1000 kassa’s kan aansluiten. Vele grotere klanten kiezen voor dit type software.

Wenst u meer info over Elli ? info@clixx.be of bel 03 295 45 55

Emmy

Ons nieuwste kindje in ontwikkeling. Emmy is ontwikkeld om zowel op pc, tablet als Ipad en smartphone te functioneren, en is te huur per maand inclusief service. Er is al een Emmy oplossing vanaf 29 euro per maand

Wenst u meer info over Emmy ? info@clixx.be of bel 03 295 45 55

Alle software is ontwikkeld met als doel te groeien volgens de behoefte van de duizenden klanten in Benelux, Frankrijk en Duitsland. Meerdere malen per jaar krijgt het programma een update met verbeteringen en nieuwe mogelijkheden. Het staat de klant vrij om deze te nemen of met een oudere versie te blijven werken, tenzij dit de werking in het gedrang brengt.

Service

Backups

Het systeem schrijft automatisch 1 keer per dag een back up weg naar een locatie volgens keuze. Dit kan de eigen hard disk zijn, een andere computer in hetzelfde netwerk, een usb stick, NAS of in de cloud.

Helpdesk

Clixx voorziet een helpdesk 7/7 waarbij wij de klant te woord staan en indien nodig remote assistentie verlenen op het systeem.

On site service

Clixx voorziet een 7/7 onsite service om, indien nodig, hardware onderdelen te vervangen of service uit te voeren die remote niet mogelijk is.

Omnium contract

Elke full service klant heeft recht op 1 jaar omnium service bij aankoop, welke kan uitgebreid worden naar meerdere jaren. Deze service omvat helpdesk, upgrades, remote assistance, on site repair en vervangtoestel indien het euvel niet binnen de 24 uur kan worden opgelost.


Werking Wincash

Gebruikers1

Gebruikers kunnen zich aanmelden met een knop, een sleutel of een pincode. De beheerder kan bepalen welke gebruiker welke rechten heeft.

Verkoop

Elk artikel heeft een unieke code en kan een of meerdere barcodes hebben, kan verkocht worden middels scanning of via een voorgeprogrammeerde toets op het touch screen. Elk artikel is toegewezen naar een btw, hoofd en subgroep voor rapportering. Een artikel kan verschillende prijzen hebben naargelang door wie of wanneer het gekocht wordt. Een artikel kan een vaste, negatieve of open prijs hebben.

Tijdens de verkoop is het mogelijk om fouten binnen het ticket te corrigeren, retours in mindering te brengen, cadeaubons af te trekken, kortingen te verrekenen en subtotalen te maken.

U kan kiezen om het verkoopsticket wel of niet af te drukken, tevens kan er een copy ticket of  reeds verkochte tickets herafgedrukt worden ( niet mogelijk indien er een fiscale module is gekoppeld)

U kan ook kiezen voor verkoop op rekening, lid of klant.

2    3

Eens de klant of rekening gekozen is, blijft de rest van de handelingen identiek, echter de afspraken die gemaakt zijn met de klant worden dan toegepast. Om dit duidelijk te maken gaan we even terug naar de aangemaakte klantenfiche in het gegevensbeheer.

Klantenbeheer

Het klantenbeheer, inbegrepen bij de standaard licentie, geeft u de4 mogelijkheid verkopen bij te houden per klant en met klantkaarten te werken. Tevens bepaalt u of de klant krediet krijgt en onder welke prijslijst klant valt of welke korting deze geniet. Er kunnen meerdere kaarten op 1 rekening. Indien U het systeem gebruikt voor ledenbeheer kan er een voorafbetaling van saldo of lidgeld gebeuren, gekoppeld aan een aantal inbegrepen consumaties ( op bedrag). Als uw systeem
voorzien is van een barcodelezer kan de barcode van de klant of lidkaart hier worden ingegeven. Klanten kunnen ook opgezocht worden op
verschillende manieren. In optie is een spaar en abonnement systeem
mogelijk (zwembaden, sauna’s, sportclubs), alsook facturatie.

Rapportering

Eens er een aantal verkopen gedaan zijn, kunnen hiervan rapporten genomen worden.

U kan zelf rapporten aanmaken, bij de eerste installatie voorzien wij de rapporten die nuttig zijn voor u en leren u hoe U zelf bijkomende rapporten kan creëren.

De rapporten kunnen afgedrukt worden op de bonprinter, een A4 printer binnen het netwerk, of op PDF zodat ze kunnen gemaild en opgeslagen worden.

Rapporten zijn periodiek (per dag, week, maand, kwartaal, jaar, van datum tot datum) en kunnen gaan over de verkopen per artikel, artikelgroep, btw code, betaalwijze etc…

Deze rapporten kunnen ook aangemaakt worden in CSV of een andere vorm voor import in het boekhoud of ERP systeem. Op aanvraag kunnen ook geïntegreerde koppelingen worden geschreven, vraag hiervoor vrijblijvends prijs.

Contacteer ons

Vraag een vrijblijvende offerte aan
of kom eens langs in onze showroom voor meer informatie.
03 295 45 55 info@clixx.be Frans Standaertlei 6, Ekeren 2180
* Showroom enkel op afspraak

E-shop

Ontdek onze Kassa’s en printers producten in de e-shop

WebDesign by Shake-it.tv